16 september 2012

3 søde væsner

To gange om ugen hygger jeg mig med min gamle klasse i håndarbejdslokalet. Det er så skønt at være sammen med dem. De er glade, flittige, lærenemme og meget hjælpsomme overfor hinanden!
I fredags gik 3 af pigerne meget glade og stolte hjem. Med sig havde de deres egen dukke/bamse/pude. De har selv tegnet og jeg synes det er nogle søde og sjove figurer.
Beklager billedet er lidt uskarpt, det var ikke nemt at få taget, alle var fredagskåde, en dreng hoppede hele tiden ind foran kameraet og pigerne, ja de skar grimasser og fjollede... Samme dag skulle pigerne til pyjamasparty hos Louise (i midten) som havde fødselsdag samme dag. Så ja humøret var højt lige inden lukketid...

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare søde.
    Jeg kan selv huske, da jeg havde håndarbejde, og jeg elskede det(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-13.html

    SvarSlet