03 juli 2012

HURRA for spidskål og lækre salater...

Hende Marie tegner mine mønstre, giver mig den bedste opskrift på langtidshævede boller, lægger hus til de HYGGELIGSTE håndarbejdsweekender... OG så har hun introduceret mig for en kålart, som jeg hidtil kun kendte navnet på. SPIDSKÅL!
Mums mums hvor det smager!
Med på arbejde havde jeg den dejligste salat, bestående af, feta, tomat, hasselnødder, melon og selvfølgelig spidskål!
Sørme om ikke der står en salat med spidskål på spisebordet som jeg skal nyde om lidt, mums igen igen!

2 kommentarer:

  1. Ja spidskål er en lækker spise. Og en dejlig kombi du der har lavet. Tror jeg skal prøve noget tilsvarende.
    Kate

    SvarSlet
  2. Spidskål er bare guf.
    Prøv at kom det en tur på panden med lidt olie og lidt karry, det er godt.
    Jeg er nok lige til at prøve jeres salat, den ser god.
    Go' sommer.

    SvarSlet