20 juni 2012

Hey Marie se her!

Hanefjed vol.2

Da jeg var på krea-hygge-forkælelses-shoppe weekend hos Marie i Odense gik jeg i gang med et nyt broderiarbejde.
Det jeg troede hed pepitatern, hedder egentlig hanefjed. Jeg synes det er et mærkeligt navn, hanefjed, prøv lige at sige det! Pepitatern er derimod et lækkert ord der er sjovt at sige. Men nej det mønster jeg ville brodere var altså hanefjed.... Marie er ferm med pennen og vupti havde hun tegnet mønsteret på ternet papir og jeg kunne gå i gang. Hun bestemte farverne og arbejdet gik i gang...




Men Marie hvor stort skal det være? Og ved du hvad du skal bruge det til? 
Eller skal jeg sy noget ud af det? (det måler ca.15X12 cm.)



4 kommentarer:

  1. Ihhhh... Hvor bliver det fint!! Jeg har ikke fundet ud af, hvad det skal bruges til. Så forslag modtages gerne ;-)
    Ps. Jeg har netop færdiggjort min pude med hæklede trekanter. Smider et billeder op af den snarest.

    SvarSlet
    Svar
    1. ej Marie den glæder jeg mig bare så meget til at se!!!!!

      Slet