25 juni 2012

Feriekuffert





Velkommen tilbage i 1.klasse!
Jeg forbereder mig og jeg GLÆDER mig! Jeg har mødt mine nye små elever, som jeg skal fornøje mig med efter ferien. I morgen skal jeg hilse på forældrene.
Med mig vil jeg have en stak feriekufferter, som de skal samle ferieminder i. Efter ferien skal de klippe og klistre og pynte og gøre ved. Alle deres små billeder, billetter, postkort, bykort m.m. skal samles på en planche som skal pynte i klassen. Så kan vi alle se og høre om hinandens ferie.

Det bliver sjovt og spændende med et nyt kuld som glæder sig til at komme i 1.klasse og få både dansk og matematik og kristendom og....



1 kommentar:

  1. Der er noget helt specielt over sådan en helt ny 1.klasse. På min skole har vi rullende indskoling, så vi går glip af den der fælles skolestart med ny-skurede kinder og vandkæmmet hår. Til gengæld får vi så meget andet:)

    Mine indskolingselever får en kladdehæfte med hjem i sommerferien i stedet for feriekuffert, hvor de skal lave "dagbog".

    SvarSlet