20 maj 2012

Kunst i Ghana

Det vil glæde mig meget om du vil kigge forbi hjemmesiden art2change.com, læse teksten men især nyde billederne. Bag projektet, står bl.a. min søster. Selv synes jeg at det er rigtig fint og ikke mindst vigtigt.
Som hun selv sagde i telefonen forleden dag "Vi har rigtig meget brug for en masse medlemmer, det koster kun 100 kr. for et år, og det giver os mange flere muligheder for at søge støtte til projekter". Og ja 100 kr. det er da ingen penge...
Min hundrede-lap er sendt elektronisk af sted mod varmere himmelstrøg....

Tjek lige Lilli, som frivilligt har været en tur i Ghana og lært hæklekunsten fra sig. Ifølge min søster var det en kæmpe succes. Uha jeg drømmer for mig selv, gad da godt at nørkle lidt med de nysgerrige og interesserede børn også...

Medlemmer fra art2change forestod i efteråret 2011, i samarbejde med elever fra Nnudu Primary School,  udsmykning af den lokale skole i landsbyen Nnudu, Ghana.
Udsmykningen består af en mosaik af individuelle billeder malet af eleverne over temaet ”Fugle”.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar