25 maj 2012

Karneval i Bananapark

Torsdag aften kl.21:25 Rose sover ikke endnu. "Moar, i morgen til karnevallet skal vi have gult og grønt tøj på". SHIT tænkte jeg, pigebarnet har jo intet tøj i de farver. Men kom så i tanke om de skønne gule sandaler og lidt efter blev jeg mindet om at hun forleden dag fik en fin grøn bluse.
MEN hvad hulan skulle hun ellers have på. Kasserne med stof blev åbnet og heldigvis gemte der sig noget gult stof! En taske der er blevet klippet men aldrig syet op, blev ofret, så der kom lidt grønt stof frem også...

Man må IKKE sy efter kl.20 i ejendommen. UPS det ignorerede jeg i går. Rose SKULLE bare have et outfit til i dag. Ja ja jeg kunne også have sagt til Rose at det var bare ærgerligt, men sådan er jeg ikke. Så symaskinen summede, jeg klippede totalt uden at måle eller noget og vupti så var der en nederdel. Rose kunne i dag tage i skole og derefter til karneval iklædt gul og grøn fra top til tå!!!

3 kommentarer:

  1. Hold da op en feberredning. Er så vildt imponeret over, at du lige fikser en nederdel.

    Reddet af et godt lager.. :-)

    SvarSlet
  2. Smil hvor blev hun dog bare fin...

    SvarSlet
  3. Skønt! Det er nu også sjovest at være "rigtigt" klædt, selvom det måske kunne have været fikset i lidt bedre tid. Men det gjorde jo tilsyneladende ikke så meget....., nogen er bedst under pres:)

    SvarSlet