11 april 2012

(god)morgenmad



-og en god start på dagen!
Under bjerget af rosiner og müsli ligger der dejlig naturel Youghurt og banan...

Børnene er afleveret, opvaskemaskinen i fuld gang, radioen underholder stearinlyset blafrer, tasken er pakket, madpakken lavet, og nu er morgenmaden sunket.
Om lidt går turen mod Gentofte for  at have 4 lektioner og en forældre samtale og så hjem igen.
Mine skønne børn i 4.A er blevet udfordret, de skal til i dag have skrevet et digt, ud fra visse retningslinjer. I dag + i morgen er der digtoplæsning for resten af klassen, og alle skal igennem.
Jeg er spændt og glæder mig!

Min mor siger at jeg ikke skal lægge billeder af mad på bloggen, ikke at jeg gør alt hvad min mor siger, men jeg er blevet mere opmærksom på det, men denne morgenmad var for lækker...

God dag til alle jer derude, nu skal tænderne børstes og cykelhjelmen spændes!

1 kommentar:

  1. Selv tak for hjælpen :o)
    Dejligt at det løste dit problem.

    SvarSlet