10 januar 2012

Jeg har det med at lave bunker rundt omkring i hjemmet!

-dette til stor gene for Anders...
Denne fine bunke, hvis man altså kalder det en bunke, måske det nærmere er en stabel? Nå men den har Anders lavet.
Jeg kunne ikke lade være med at hive kameraet frem da dette syn mødte mig forleden morgen.

Engang hørte min søster en klog én i radioen der udtalte sig om hjem med bunker. Et hjem med bunker er et hjem med kreative mennesker. Den har du sikkert hørt før!? Måske den ikke holder hver gang, men jeg hæftede mig ved den, og undskylder lidt mine bunker med den sætning. -også selvom det ikke heeelt holder herhjemme altid...

2 kommentarer:

  1. Sikke en perfekt bunke :)

    Du har netop inspireret mig til at lave et blogindlæg om mine bunker! Jeg har en to tre stykker, men de er slet ikke lige så flotte, som den på billedet :)

    Det er klart fordi jeg er kreativ :)

    God aften! Og hurra for kreative mennesker og deres bunker/stabler.

    Kh. Jenny

    SvarSlet