14 januar 2012

De her to ligger og venter på mig...

Og jeg glæder mig! Skal bare lige have en lille skolebog ud af verden...


Det kribler i mig for at komme i gang med Haren med de ravgule øjne! den anden tror jeg er lidt af en øjeåbner og en god bog for mig. Mange ting er jeg super god til at huske, f.eks. det telefonnummer jeg havde i mit barndomshjem, hvilket vil sige tilbage i 70´erne! Men min hukommelse er ikke så god som den kan og gerne må være!

Se lige hvad der står bagpå Moonwalk med Einstein


I juleferien og de efterfølgende dage var temaet for bøger og film 2.verdenskrig. Et emne der interesserer og fascinerer mig meget. Det er så skræmmende og uhyggeligt alt det der skete i de år.
To bøger blev slugt og to film set, så nu holder jeg lige en pause fra det emne.

Hvad læser du mon for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar