18 december 2011

Så kom der alligevel et juletræ i huset...

Egentlig havde jeg lovet Rose at købe et minijuletræ, altså sådan et halv meter højt ét... Men gik bort fra idéen. Der vil helt sikkert være et flot juletræ hos min søster når vi kommer derover til jul.
Men sørme om ikke en kær veninde havde dette fine lille juletræ med til mig her til aften. Så fint så fint er det, og i en smuk potte. Jeg er rigtig glad for det, og det står nu og pynter på spisebordet.
Og som Line rigtig nok tænkte så er det oplagt at Rose hiver saks, limpistol, papir m.m. frem og pynter træet lidt. Den er hun selvfølgelig frisk på...
Træt og glad vil jeg nu gå til ro. Søde veninder har været til mad, køkkenet er ryddet op og et helt frisk Alt for damerne ligger og venter...
Godnat!

P.S. Gad vide hvad sådan en plante hedder? og hvor ofte skal den vandes mon?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar