16 november 2011

Her startede eventyret som varede 3 år...

Da jeg nærmede mig stationen, kom det hele tilbage til mig. Stedet virkede godt nok bekendt, og så blev jeg mindet om at det var her mit Pariser eventyr startede...
Det var lige her jeg for 18 år siden stod på bussen, vinkede farvel til veninde og venner, og drog afsted mod byernes by. Nu holder der cykler, dengang var der en bænk...
En returbillet der aldrig blev brugt og et ophold der endte med at vare i 3 år.

Rose og jeg skulle i går besøge Skt. Annæ, og derfor spankulerede vi på Sjælør Boulevard... Dagens udflugt gav mig andet med hjem en smukke sangstemmer og et hoved fuld af indtryk af en stor og spændende skole...

2 kommentarer:

  1. Kære Gaia,

    Jeg har faktisk læst dit pariser-indlæg for længe siden, uden at kommentere. (sorry!!) Havde ikke så god tid da jeg læste det, så besluttede at jeg ville læse det igen, og så først der kommentere på det. Det fik jeg bare aldrig gjort.

    Jeg gør det snart, promise! Det var nemlig et rigtig dejligt indlæg. Paris har også en særlig plads i mit hjerte.

    KH Tine

    SvarSlet
  2. Nemlig... Sjælør sætter gang i minderne. Jeg har stået på den station utallige gange. Både da jeg skulle afsted til Bruxelles som au-pair, da jeg skulle til Paris i praktik, eller bare den gang min kæreste og jeg ikke havde nogen penge, men VILLE på ferie. Jo tak, masser af minder :-)

    SvarSlet