19 oktober 2011

Jeg leger at det er fredag!!!

Snart kommer manden hjem, tærten er i ovnen, her er dejligt stille, i morgen kommer Rose hjem, og vores dage som par alene er slut. Jeg har nydt det, og nyder det stadig, men jeg glæder mig til at se først Rose og så Max når han engang vender hjem fra Hjørring.
Nu da det er ferie kan jeg vel godt tillade mig at drikke lidt vin selvom det er onsdag, kunne simpelthen ikke vente til fredag. Uha hvon lød det lige?
Ej det er da så skønt at lade som ingenting, tappe lidt vin, hælde sin favorit salt-snack i en skål og bare nyde... Og menuen er lige noget for A & jeg, og bestemt ikke noget for børnene, så det er i dag det skal laves, og så er der nok til frokost i morgen, uhm jeg er VILD med grøntsagstærte!!!
Nå glasset er tomt, og jeg skal se til tærten, hej hej!

2 kommentarer:

  1. Mums, den tærte ser god ud! Det lyder som om I hygger Jer – skønt! :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  2. Den smagte dælme lækkert! Og kæresten blev glad da han træt vendte hjem og så hvad menuen stod på!

    SvarSlet