10 august 2011

Skolestart vol.6






Helt barnlig glad er jeg når jeg sidder med sådan en frisk ny protokol i hænderne. Og synes stadig det er lidt vildt at jeg er klasselærer og at det er mig der bestyrer denne protokol.... Lyder det fjollet?
Jeg er glad og stolt over at være lærer. Der er sure og hårde dage og perioder hvor det virkelig er krævende, men når det så er sagt så synes jeg det er et fantastisk job!!!
Sidder lige nu og glæder mig til at se mine 24 elever i 4.A i morgen kl.9. Er de vokset, blevet klippet, brune, har nogen fået huller i ørerne... Mon ikke de også er spændete og glæder sig...
Det er virkelig noget helt specielt at have været sammen med en børnegruppe på den måde i 3 år nu. Ser frem til det 4. sammen med dem!

3 kommentarer:

  1. Og så er der lille mig, som har sagt farvel til 9.b og nu er begyndt med 6.a.
    Positive, forventningsfulde og med glimt i øjnene.

    SvarSlet
  2. Sådan en protokol har jeg ikke set siden jeg selv gik i folkeskolen. Jeg er også lærer og glad for mit job. Vi bruger Tabulex til indberetning af elevfravær på nettet...
    Jeg glæder mig også til at se mine (snart 6. klasses elever) på mandag. Jeg har haft dem siden slutningen af 1. klasse, afbrudt af et års barsel i 3. klasse.
    KH Mia

    SvarSlet
  3. Jeg er bare rimelig målløs over at man stadig bruger sådan en manuel protokolførelse her i 2011! :-)

    SvarSlet