07 august 2011

Skolestart vol.5

Dagen før dagen. I morgen kl.09:00 møder børnene i skole efter 6 ugers ferie. Heldige kartofler siger jeg bare, det er da ikke alle børn der kan holde 6 ugers ferie...
De sidste forberedelser gøres, i skrivende stund sidder Max og skriver det sidste i feriedagbogen fra Bornholm. Han skriver om den nok mest spændende dag, afrejsen, ikke fordi vi skulle hjem, for det var surt, men fordi det var dagen med skybruddet over København.
Rose har puttet tusser og farver i penalhus nr.2, og smurt sin egen madpakke. Tøj til dem begge ligger klart. Roses kjole fik lige en ekstra detalje, bælte i samme stof og bæltestropper, det ser så fint ud nu!
Jeg er så glad for at jeg skal starte på arbejde nogle dage senere end børnene så jeg kan følge dem i skole på deres første skoledag efter ferien. En, som regel, dejlig og lidt magisk dag!




Så er det bare mig der skal være helt klar til skolestart, jeg mangler lige et par småting. Håber at få syet mig en ny skoletaske, men tvivler på at jeg når det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar