04 august 2011

Photo challenge dag 4 - "yndlingsfarve"

Jeg ELSKER farver. Jeg bliver glad af farver. Jeg lægger mærke til farver. Faktisk kan jeg lide alle farver. Der er dog én farve som jeg slet ikke kan iklæde mig og det er orange! Egentlig er det en flot farve, en appelsin er flot, en orange melon er den bedste melon, men der må den gerne blive for mig...

Dagens billede skulle være af ens yndlingsfarve. Det kan jeg altså ikke, altså jeg har ikke bare én yndlingsfarve, bliver gerne spurgt af min datter hvilken farve der er min yndlingsfarve. Hendes skifter indimellem, det kender jeg godt, jeg kan også få et flip med en farve i en periode. Men der er nogle farver som jeg altid vender tilbage til.

I dag har jeg hygget mig med mit lyserøde kamera, har forsøgt at indfange mine 5 farver i ting i hjemmet og på min vej på cykel. Det startede faktisk da jeg sad på cyklen i solen og kom til at kigge ned i cykelkurven. Det var lyserødt & blåt det hele (sådan næsten da). Kameraet blev fumlet frem fra kurven mens jeg cyklede og billedet kan du se i én af fotocollagerne.
God fornøjelse!



GUL gør mig glad og jeg føler varme. Solgul og pastel gul foretrækker jeg!




Blå er rolig og behagelig. Lyserød er fræk og feminin.
Begge farver kan jeg rigtig godt lide.
Klæder mig meget gerne i blå, lige fra pastel til marine.
Lyserød er god til tasker, solbriller, smykker og ting til hjemmet, 
men hopper gerne i en lyserød bluse...






 Sort & Hvid
Enkelt, stilfuldt, rent, lækkert, smart, sart...

1 kommentar:

  1. Uuh. Er helt vild med dine collager af hver farve! :D Super smart fundet på!

    (www.stubba.dk/blog)

    SvarSlet