02 august 2011

Photo challenge dag 2 - "hvad jeg havde på i dag"

Dagens første outfit, og det som jeg har haft det allerbedst i. Jeg sværger til Nike, det er absolut mit favoritmærke hvad træningsgrej angår! Skoene har set bedre tider, de er snavsede og slidte, jeg ved det godt, men økonomien levner sjældent en tusse til nye løbesko...

KL.6:50 hoppede jeg på cyklen og startede dagen med benhård og god træning med min træningsmakker. PERFEKT måde at starte dagen på. Da klokken slog 9 havde jeg allerede trænet, været i bad og var påklædt i dagens andet outfit. Dette blev senere afløst af bikini da børnene og jeg tog i Bellahøjbadet. Og igen senere nyt tøj, da vi svedige vendte hjem, og lige nu i skrivende stund noget nyt, da jeg lige har været i bad for at vaske klor snaks af mig...
Ja i sådan en hede kan man snildt skifte tøj op til flere gange...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar