10 august 2011

Photo challenge dag 10 - "Noget jeg har lavet"

 Én af mine mange "glade nøgleringe"

Det der med at få gode idéer er noget sjovt noget synes jeg. Jeg får gerne mine gode idéer og tanker på mine løbeture, eller som den sene nattetime hvor jeg pludselig fik idéen til de glade nøgleringe. Selv synes jeg det er en rigtig god idé, som jeg ikke aner hvor kom fra, og som jeg ikke har set andre steder. Forleden dag blev min harmoni nøglering fedtet til i noget sukker-kanel-smør snaks fra en kage jeg bagte, så den måtte skiftes. Nu har jeg fred ved siden af nøglerne, denne broderede jeg på i den weekend hvor min mormor gik bort, så den kunne jeg ikke sælge eller give væk. Nu skal den være sammen med mig hver dag til den trænger til at blive skiftet ud...

1 kommentar:

  1. Åh hvor er den fin:) Kan godt forstå du ikke kan give eller sælge den videre:)

    Knus herfra

    SvarSlet