10 juni 2011

Hmmm

 Rødvin, gulerødder, saltstænger, chili peanuts, avocado og poser til isterninger...

Da jeg for mange år siden var kassedame kunne jeg ikke lade være med en gang imellem at kigge på de varer kunderne købte. Altså sådan mere indgående, nogen gange var det nogle sjove ting der lå der på båndet, de passede måske ik rigtigt sammen... Jeg kunne så heller ikke lade være med at kigge på kunden og tænke om hvad vedkommende mon skulle lave ud af de varer, eller om manden måske bare havde fået stukket en indkøbsseddel i hånden... Nogen gange blev jeg meget fristet og inspireret til hvad jeg selv skulle lave til aftensmad!
I dag var jeg så den kunde der tømte kurven på båndet og tænkte hmmm hvon ser det lige ud? Mon kassemanden nu sidder og tænker sit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar