06 juni 2011

Fars dag

Tænk du bare dit, jeg ved mange synes det der med at fejre mor og fars dag er noget være pjat, men herhjemme gør vi (jeg) en dyd ud af at fejre farmanden når det er fars dag. Måske fordi han fortjener at blive forkælet, og så er dette en fin anledning... Nogen siger at det er mors dag hver dag, det synes jeg er noget pjat.
Nå men de sidste år har børnene og jeg gjort et nummer ud af at hygge om farmanden i familien. Et år cyklede vi til Grønttorvet hvor vi købte en flot solsikke, jeg havde allieret mig med en af hans kollegaer, så vi vidste at han var på kontoret når vi om eftermiddagen troppede op som en overraskelse og gav blomst og tog ham med hjem...
I går var det fars dag igen.
Børnene og jeg vækkede ham til lækker brunch i gården. Han fik lov at bestemme hvad der skulle ske i løbet af dagen... Det blev til en skøn skøn cykeltur gennem solfyldte København. Gennem Østerbro, forbi Langelinje, over Amalienborg slotsplads lige efter vagtskifte og med endestation i Kongens have hvor vi fik is og slappede i solen.
Jubiii for en dag. Sådan en dag bliver jeg bare ekstra glad for at bo i København!
Hvad mon ungerne og jeg finder på til næste år???







Ingen kommentarer:

Send en kommentar