06 marts 2011

Som født på ny...

Solen skinner og jeg vælger at tro det er fordi foråret nu er kommet for at blive! Jeg ELSKER ELSKER ELSKER forår!
Ovenpå en uge med sygdom, var det en fryd at hoppe i løbetøjet, tænde for musikken og løbe derudaf. Helt kæk og fuld af energi, løb jeg for første gang rundt om ALLE søerne. Da jeg vendte snuden hjemad, havde jeg stadig meget mere energi i kroppen, og kunne snildt have løbet lidt længere, men 9 km. er da ikke af vejen som en opstart efter en længere pause...
Sol i ansigtet, zig zag løb mellem alle de glade københavnere der slentrede søndagstur langs søerne, den gode samvittighed jeg sidder med nu, følelsen i kroppen efter at have brugt mig selv på den måde som bare er så dejlig, udsigt til nogle måneder med lunere vejr og mere lys. Jeg er født på ny!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar