01 marts 2011

NEDTUR ! Og dog lyspunkter...

Jeg er træt af at være træt. Jeg er træt af at føle mig afkræftet. Jeg er træt af at vejr og helbred er en forhindring for mine løbeture. Jeg er træt af at være syg, eller dårlig tilpas, især når jeg har fri. Jeg er træt af at det er så skide koldt udenfor!!!!!!!!!
Snart kommer mine dejlige børn og Anders hjem, så lysner det!!!! Snart skal jeg finde kræfter til at rejse mig fra den bløde sofa og  begynde på dagens aftensmad: grøntsagssuppe! Senere skal jeg måske igen sidde under det varme tæppe, i den bløde sofa,  ed siden af min skat og se LOST, endnu et lyspunkt!
Snart bliver jeg vel helt igennem rask, og slipper for den slattenhed der har siddet i min krop hele det lange efterår og vinteren med....

God bedring til mig selv og alle andre der trænger til det. Kom sol! Kom med lys, varme og vitaminer!

3 kommentarer:

  1. åh ja kom sol kom lys kom varme og vitaminer..
    Vi længes heeelt vildt....
    håber det bedste for dit og alle andres helbred
    kh♥

    SvarSlet
  2. Som en næsten ny fast læser :) syntes jeg lige jeg vil give min støtte. Jeg har også haft fri i dag og den gik med tandlægebesøg og gråvejr - ØV --- ja nu må den forår godt snart komme.
    kh/Anne-Birte

    SvarSlet
  3. ØV for dig også Anne-Birte!

    SvarSlet