04 marts 2011

Man ku da osse være en zebra?


Mens jeg stod og malede striber på stoffet der skal være en fangedragt til Max, tænkte jeg at jeg da også kunne lave ham til en zebra! Jeg undlod at spørge ham, for jeg kender svaret: Nej! I går aftes da jeg havde klippet alle dele, tænkte jeg hvad med at være en læge? (så kunne jeg nemlig slippe for at male striber i laaaaange baner). Men den gik ikke! -derfor nok heller ikke zebraen.

Jeg holder vejret mens jeg maler, for det er noget sjask at stå med i køkkenet, begge børn er hjemme, og inde på værelset i fælles leg, hvilket er et SÆRSYN herhjemme!!! Har bedt om totalt arbejdsro så jeg kan komme igennem det her malerarbejde uden at det ender med et kulsort køkken.
Jeg er stadig syg, og ikke på toppen, så jeg arbejder mig stille og roligt gennem striberne, og ser frem til en aften på sofaen helt alene. Anders skal i byen og børnene tidligt i seng...

Såddan ser mit spisebord ud lige nu:

Lækkert ikke?

Nå tilbage til arbejdet, der er også en indianerkjole der skal syes!
Hvad skal du eller dine børn være til fastelavn?

2 kommentarer:

  1. En stribey giraf????? Jeg kender mere til stribede zebraer:-)
    Du er altså så gennemført med de fastelavnkostumer!

    SvarSlet
  2. Nå ja en zebra selvfølgelig!!!!!

    SvarSlet