01 marts 2011

Det her, det kan jeg god lide !!!

Op tidligt, morgenmad med børnene, flette hår, madpakker i tasken, børste 3 tandsæt, afsted på cykler mens vi talte om fastelavnskostumerne, vinke vinke, kys og farvel, ønsker om en god dag og kærlige ord til hinanden, op på cyklen, hjem i varmen.
Af med jakken og fluks ud i mit elskede køkken hvor jeg nød en lille hyggestund med radioens toner og mit eget rolige selskab...






Nu ind i soveværelset (også kaldet mit syværelse) og der bliver jeg til jeg skal afsted til lærermøde om 3 timer.
Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen. Jeg er VILD med hjemmedage. Havde vi råd til de, så arbejdede jeg nok ikke...  Det der med at være hjemme, hygge mig med mig selv (jeg kan faktisk godt lide mit eget selskab), nusse rundt, være stille, sy, læse avis, slappe af.... Det er lige mig!

God tirsdag til dig!

1 kommentar:

  1. Mmm det lyder dejligt!!! Skal have en kreadag imorgen og det glæder jeg mig også bare sådan til :)

    SvarSlet