12 februar 2011

En nøglering skal afsted med posten!

Fin fin nøglering.
Hvis jeg vinder, vil jeg give den til min mor, som om 2 uger skal opereres i knæet.
Hun er noget nervøs, men trænger desperat til et nyt knæ.
Mette 

Så er der blevet trukket lod. Den heldige vinder er Mettes mor.
Mette send mig fluks din mors adresse så nøgleringen kan flyve afsted til hende og måske nå hende på selve valentins dag!
Ærlig talt så har jeg lyst til at sende en nøglering til jer alle, for hver jeres historie!!!
Jeg synes det er så dejligt at i vil give en kærligheds gave til én i holder af!!!
Især faldt jeg for historien om Majas mor hvis mand er erhvervsfisker, den historie gav mig gåsehud og hende sendte jeg meget gerne en nøglering også. 
Men de er ikke sådan på lager, jeg tager dog meget gerne mod bestilling. Bor du i Odense kan du finde et lille udvalg i Kunstfabrikken.

TAK fordi du deltog i min kærligheds give away!!!

2 kommentarer:

  1. Jubiduu!!!
    Jeg har straks sendt dig en mail, men du behøver ikke rende ned i postkassen lige med det samme, for mor Inge er på Gran Canaria.
    Mette

    SvarSlet
  2. Ok
    Så sender jeg den efter weekenden når Posthuset har åbent!
    Gaia

    SvarSlet