03 februar 2011

Broderi, nyt grej, forårsmarked, håndarbejdsklub, Kunstfabrikken...

I går var jeg i Panduro efter nye farver broderigarn. Butikker som denne holder gerne på mig i lang tid, og jeg kan snildt går forbi samme reol flere gange og gerne i et meget astadigt tempo.
Og jeg køber som regel også mere end jeg kommer efter, kender du mon det?
Men i går var det nu en rigtig praktisk ting som røg ned i kurven, nemlig en æske til at holde styr på alt mit broderi garn, se lige her er den ikke snart?

I æsken er der 50 små papskiver til at vikle garnet op på. Og kan du se den blå tingest, den er til at få garnet op på pappet ved hjælp af et lille håndsving. SÅ smart!

Håndarbejdsklubben var samlet i går aftes og glad viste jeg min æske frem og gik bl.a. i gang med dette broderi


Hvad det smækre saftige æble skal bruges til kan du få at se når det er færdigt, enten i Kunstfabrikken eller til forårsmarked i Odense...

Jeg kan godt lide hemmeligheder, og hvad jeg går og sysler med til forårsmarkedet er der kun ganske få der bliver indviet i. Men der vi helt sikkert være en del korsstingsbroderier...

4 kommentarer:

  1. Ih hvor spændende med hemmeligheder.
    Glæder mig til at se hvad du tager med til forårsmarkedet :)

    SvarSlet
  2. Ja, det kan være hårdt for plastikkortet at være i Panduro eller lignende butikker.
    Er her i Blogland blevet gjort opmærksom på at Rema 1000 har tilbud på broderigarn!!

    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Netto har også perlegarn for tiden - måtte lige have en pakke med hjem forleden!

    SvarSlet
  4. hvor har du mange fine farver Gaia...og så tryller du det lige om til noget endnu finere:-)

    SvarSlet