20 december 2010

Jeg leger....

Så lykkedes det mig at få gang i design afdelingen her på bloggen, jubiii !!!
Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen og hvilket udtryk min blog skal have. Men snart har den 1 års fødselsdag, og jeg har lyst til i den anledning at ændre lidt på farver m.m.
Jeg kunne godt lide som den hidtil har set ud, men trængte til at se noget nyt!
Nu har jeg rodet så meget rundt i det at jeg altså ikke husker det oprindelige look, så jeg bliver ved indtil jeg synes om det...
Det næste stykke tid vil denne blog måske have nyt udseende fra gang til gang du besøger den.
Giv gerne en kommentar med på vejen til mit design!

2 kommentarer:

  1. Ælsker dine prikker, har ikke kunne finde ud af det hos mig, meeen det kommer jo nok...........
    Glæder mig til at se hvad du finder ud af.
    God fornøjelse?-)

    SvarSlet
  2. tak!!! Jeg leger videre, og den ene time tager den anden, så jeg må hellere holde en pause..

    SvarSlet