21 december 2010

Inspiration og et dejligt visit til kaffe....

Så kom juleferien!!! En tiltrængt pause fra hverdagens ræs. Både børnene og jeg har talt ned i nogle uger så det var med en god følelse at jeg tog hjem fra arbejde i dag. Hjemme ventede Max, Rose og Anders.
Traditionen tro skulle vi have feriekage, i dag blev det en super lækker én af slagsen (og dyr) jeg svingede indenom Emmerys på vejen hjem... Og sørme om vi ikke fik rigtig hyggeligt visit, Puk kom forbi, og det var bare så dejligt og hyggeligt at se hende igen.

Siden vi var på julemarked i Odense har jeg ikke rørt nål og tråd specielt meget, havde sådan brug for en pause. Og manglede faktisk også idéer, inspiration og lyst! Men så kom Puk og satte gang i tankerne igen, og hun fik mig til at tænke i de baner, tak Puk! Lysten og idéerne begynder at komme. Et helt konkret syprojekt er en ny skoletaske, jeg er så enormt træt af den jeg har nu. Var ellevild med den da jeg syede den for 100 år siden, men har LÆNGE været træt af den, den er kedelig og trist at se på! Den næste skal have farver, pyntebånd m.m. og gerne det der zig zag bånd, det er jeg helt vild med. Har flere meter liggende men det var først da jeg syede børnenes julesække at jeg prøvede at sy med det bånd, I LOVE IT !!! Jeg glæder mig til at komme i gang med tasken.

Tak for kaffe og hyggeligt selskab på en dejlig dag hvor 2 ugers ferie begynder....

1 kommentar:

  1. Selv tak, Gaia:) Jeg glæder mig allerede til flere fælles projekter i det nye år.
    Tak for kaffe og god ferie!

    SvarSlet