19 december 2010

Et lurende maveonde eller blot forproppelse...?!

Det er sgu nok det der maveonde som går på tur, som har ramt mig. Ondt i maven og utilpashed. Men nej det jeg lider af er forproppelse, der ryger for meget ind i disse dage, og jeg føler sjældent sult, det er altså skidt...
Mine nytårsfortsæt er ved at blive formuleret, og ja du har gættet rigtigt de indeholder noget med kost og motion! Men der er altså langt til d.1.januar, og med den utilpashed og slaphed der fylder min krop MÅ og SKAL der ske noget, og det er nu nu nu!!!
Da jeg tidligere stod og ventede på bussen med besværet vejrtrækning, valgte jeg de raske skridt afsted mod julegavekøbs-centret og blev mindet om den ferie hvor jeg satte mig for at jeg skulle lave noget fysisk aktivt HVER dag, jubiii jeg blev helt glad og besluttede at sådan skal min juleferie være, men jeg tager forskud og går i gang i dag, om lidt faktisk, når jeg hanker op i træningstasken og suser en tur i SATS.

Velbekomme og farvel til småkager, vin, lyst brød m.m.  i tide og utide...

2 kommentarer:

  1. Hej Gaia!
    Kender godt følelsen... Der er alt for meget der frister og lige er der til at blive proppet i munden.
    Får selv spist en del mere end det egentlig er nødvendigt, men glæder mig med at min ryg så småt er så ovenpå, så jeg får trænet næsten hver 2. dag. - Det virker!
    Så god træning :D

    SvarSlet