15 december 2010

Et helt særligt kalenderlys



Min datter Rose har et KÆMPE forbrug af papir, lim, tusser, farver og tape. Hun elsker at klippe og klistre og finder ofte på ganske fine og finurlige ting. Jeg er vild med hendes ting hun klistrer sammen og dekorerer! I forgårs da jeg havde ligget syg hele dagen (er stadig syg men klart i bedring), og træt kom ind til aftensmaden, havde hun lavet denne gave til mig, fint pakket ind i julepapir lå den på min tallerken.
Det er da et helt særligt kalenderlys. Det skal klart gemmes i julekassen og frem til næste år.
Rundt om i hjemmet ligger der flere af disse klippeklistretegne ting hun har lavet, jeg vil prøve at samle nogle af dem sammen så i kan få flere fine ting at se på.

Lyset står nu foran mig, lænet op af vindueskarmen, og jeg nyder at se på det når mit blik fanger netop den krog af køkkenet...

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er det skønt, jeg er vild med børns ideer...

    SvarSlet
  2. Hei Gaia
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Så herlig herlig adventslys din kreative datter har laget! Slikt varmer et mammahjerte!
    Ha glade førjulsdager!
    Stor hilsen fra Kaspara og Norge

    SvarSlet