04 december 2010

December

Det er blevet december og den er fin hvid og kold, dog lidt for kold efter min mening...
Denne måned er helt speciel, den skiller sig virkelig markant ud fra de andre.
For et par dage siden skrev jeg et indlæg med overskriften 1.december, her kan du læse hvordan min måned startede...
December byder for mig på meget af det samme som mange andre mennesker. Der er adventshygge, julekalender, kalenderlys, æbleskiver, gaveindkøb m.m.m. Og så da også lige en lækker lang juleferie til børnene og jeg, og forhåbentlig er Anders hjemme sammen med os det meste af tiden.
Selve juleaften skal fejres herhjemme, bare os 4, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Intet rejsemylder med pakkede kufferter proppet med vintertøj og gaver, bare os, vores lune stue og et fint træ. Børnene havde nok forestillet sig at være omgivet af bedsteforældre eller kusiner og fætter, men sådan bliver det ikke i år.

I den næste weekend er store julefrokost weekend for Anders og jeg, fredag på henholdsvis DR og Gentofte skole, og lørdag tager Anders lige turen igen, denne gang med drengevennerne fra Svendborg. -Puha godt det ikke er mig, jeg KAN IKKE to dage i træk, kan knapt nok holde til én fest!
Min dejlige mor kommer til København og passer børnene mens vi fester fredag, lørdag passer hun både sit eget og mine to børn, og søndag flygter vi nok ud af huset, for der ligger Anders og hørmer efter TO fester!
Ellers står den på adventshygge med madgruppen på søndag, børnene og jeg tager en weekend til Langeland hos min søster, hvor jeg skal stå på et julemarked om lørdagen, mere småkagebagning, julehygge i Roses klasse, forhåbentlig en tur i TIVOLI for at se nisselandskabet m.m....

Inden vi ser os om så er december måned slut, jeg synes den er alt alt for kort! Jeg ønsker dig der læser med en dejlig december!

1 kommentar:

  1. Sikke i December- fyldt med aktiviteter og oplevelser :-)

    SvarSlet