23 oktober 2010

Første dag efter ferien...

Ja ferien er vel egentlig slut, i dag er en ganske almindelig lørdag, en fridag jeg ellers ville have haft... Men jeg betragter nu dagen i dag OG i morgen som ferie!
Cyklen er afleveret til reperation, og er ikke klar til min morgentur mandag efter ferien, ØV!
Men er jeg klar? Tjae ikke helt... Kunne snildt bruge en uge til.
MEN det har været en dejlig ferie. Jeg er rigtig glad for at børnene og jeg tog til Hjørring, det var nogle skønne dage, og en anledning til ikke at hive skolebøger eller elevplansarbejdet frem!!!
Men det vil jeg så gøre nu. Bunkerne af samtaleark ligger på spisebordet, skema for de første to uger er printet ud, blyanten bliver spidset om lidt og så er det med at komme igang. Dette kræver vist dagens anden kop kaffe og en god én af slagsen!

Men men men, jeg har noget fedt i den anden ende af dagens arbejde. Skal til fest hos en rigtig sød kollega, og der kommer nogle af de andre dejlige mennesker jeg arbejder sammen med.
Fortsat god lørdag til dig. God arbejdslyst til mig...



Sådan ser mandagens skema ud. Til at overskue rent timemæssigt, men jeg har ikke lige været vaks og fået planlagt de 4 billedkunst timer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar