20 september 2010

Tillykke til min skat

I går var det Anders fødselsdag. Det var en dejlig rolig søndag, kun os 4, ligesom det skal være!
Børnene og jeg var noget tidligere oppe en farmanden, der var faldet omkuld på sofaen efter tur på bar med et par venner aftenen forinden.
Da flagdugen var kommet på bordet, Max havde tegnet en super flot tegneserie til Anders og jeg havde været i bad, vækkede vi fødselaren med sang og blafrende flag.
Anders fik sig et bad og så drog vi afsted gennem Assistens kirkegården med retning mod Elmegade. Vi indtog dejlig brunch på The laundormat, og det var lige noget der passede børnene.
Det er ikke tit vi går på café sammen med dem, og det var FØRSTE gang de fik serveret en café brunch.
Max fik sig en børnebrunch og var i himlen. Rose fik en stak tykke lækre pandekager med sirup. Der faldt total ro over familien da maden kom på bordet... 2 søde glade og meget stille børn sad der og var bare ellevilde over morgenmaden den dag...
Efter det lækre måltid gik vi gennem solen, og endte på Rådhuspladsen hvor vi tog bussen hjem. Inden da havde vi lige været en tur i Lagkagehuset, efter lækkert til eftermiddags kaffen.

Resten af dagen var rolig, lidt spil, kaffe+kage, tv, og den nemme: lækre pizzaer udefra.
God dag, gode gaver og en dejlig familie!



Jeg elsker min kæreste, jeg elsker vores børn, og ja det er måske lige lovligt stort et ord at bruge i samme sætning, men jeg elsker altså også jordbærkage!
Og den her fra Lagkagehuset er alle sine 23 kr. værd!!!

1 kommentar: