03 september 2010

Jeg er UGIDELIG !!!!!!!!

Mine elever og mine børn bliver gerne rettet hvis de bruger ordet gider, det gør ondt i mine ører når et barn f.eks. siger "jeg gider ikke med på tur"... Nej ordet lyst lyder meget bedre i mine ører!!!

Men:
jeg GIDER ikke på arbejde om morgenen for tiden -er ellers ellevild med mit arbejder
jeg GIDER ikke løbe - en anden ting der også plejer at være et hit
jeg GIDER ikke rydde op -det plejer jeg godt nok ikke at være så vild med, men for tiden er det SLEMT !
jeg GIDER ikke stå op om morgenen - noget jeg gerne har nemt ved

GIDER GIDER GIDER ikke mange ting for tiden.

Sikke dog et kedeligt og trist indlæg dette blev til...

Men ved i hvad jeg godt gider, har meget lyst til og som jeg glæder mig HELT VILDT til??? Det er quiltekursus hos Line i weekenden, jubiiiii.
Nu har jeg weekend og vil cykle til byen efter en quiltelineal, foer til min jakke og drikke en kop café kaffe måske, inden jeg skal hente børnene mine, hjem og lave mad og drikke rødvin !!!!!!!!!!!!!!!

God fredag aften til dig derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar