17 september 2010

GODE stunder

Jeg samler på de gode stunder i hverdagen. Gode stunder med mine børn, kæreste, kollegaer, elever... Gode stunder er en af mine favorit etiketter under mine indlæg her på bloggen. Billedet nedenfor er indbegrebet af en god stund! Jeg tror ikke at jeg behøver at beskrive hvad der "foregår" på billedet... Billedet gør mig meget glad indeni, 2 rene, glade og trygge børn i nattøj, jeg er VILD med nyvaskede børn i nattøj! At se dem ligge der sammen med mig fylder mig med gode tanker og kærlighed til de to snuskebasser. Det er hårdt at være et par, at have små børn, der er meget praktisk og der er skænderier, konflikter, uenigheder, men heldigvis også MEGET kærlighed. Og når jeg ser på Max og Rose på dette billede, tænker jeg at vi sgu er heldige Anders og mig!!!

2 kommentarer: