06 august 2010

Mange har noget med Alexander Kølpin...

Jeg har noget med hans hustru. Jeg synes hun er så dejlig at se på, og har en blid og skøn stemme. Faldt pladask for hende da hun for pænt lang tid siden var i TV ang. en bog hun har skrevet!
Jeg har netop tilmeldt mig et foredrag gennem FOF, med overskriften "Positiv psykologi". Nedenfor kan i læse hvad der i info stod om foredraget.


Positiv psykologi, der er en relativt ny retning inden for psykologien, handler om psykisk velvære, om menneskets potentiale og muligheden for at skabe et lykkeligt liv. Den retter opmærksomheden mod det udviklende, det forebyggende og det positive i mennesker. Tanken er, at vi alle sammen har mulighed for at hæve vores generelle lykkeniveau. Det kræver dog en bevidsthed om positive følelser, om styrker, om optimisme og om det at leve et liv, der rækker ud over én selv.

Jeg glæder mig!!! Måske en anden af jer blogkvinder også kunne tænke jer at høre dette foredrag???

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også hun har rigtigt mange gode pointer. Jeg har hendes bog "Lev dig lykkelig", som du er meget velkommen til at låne - den er helt klarty anbefalelsesværdig.

    SvarSlet
  2. ej den vil jeg meget gerne låne Sidsel, tak!

    SvarSlet