25 august 2010

Dagens første kop kaffe



 Blev indtaget i gården kl.14:22. Ved "vores" bord lige udenfor køkkenvinduet.

Normalt har jeg drukket ihvertfald en men oftest to kopper kaffe på det tidspunkt! I dag var anderledes, og jeg ville meget gerne væk fra de der kedelige koppeer kaffe jeg tanker på arbejdet, og vente med at drikke en kop kaffe til jeg er derhjemme hvor den smager MEGET bedre.

Onsdagen har indtil videre været rigtig god!
Op kl.06:00, i bad, mad (havregrød med kanel og friskpresset grapefrugt). 07:40 ankom jeg på arbejdet, tids nok til at nå ned i klassen og hilse på børn og forældre inden morgensang. Hyggelig gårdvagts tjans i frikvarteret. 10:45 satte jeg mig op på cykel igen, for så tidligt havde jeg fri.... Direkte afetsd til SATS, interval-løb og lidt styrketræning, hjem, satte 4 vaske over, dejlig frokost (rejemad, tomater og gulerødder), tøj på snor og i tørretumbler og SÅ ENDELIG KAFFEN!!!
Solen har været freme, ihvertfald mellem skyerne der suser hen over himlen i det dejlige blæsevejr. Så jeg tog kaffe, vand, mandler (snød mig til noget snack, burde ikke, men havde sådan lyst), og mine lektier med ud i gården.
Det var en dejlig dejlig rolig stund, med frisk luft og vind i håret. Kaffen smagte fantastisk, læsestoffet var super interessant og en stund som denne gør mig glad og fro!!!

Nu er tiden inde, til at jeg får lavet min aftensmad, som jeg skal have med i tasken, når jeg inden længe cykler til gentofte for anden gang i dag. Pædagogisk råds møde fra 18-21. Dagens tema er spændende og vigtigt. Ved første øjekast synes jeg opgaven til mødet var svær, jeg tror, jeg har fået løst den, vi får se. Om ikke andet så har jeg en historie om en elev og mig som gør mig glad og som jeg tror er startskuddet til et godt og bedre forhold os to imellem.

Dog må jeg sige at jeg er træt, og kunne helt ærligt godt tænke mig bare at skulle slappe af resten af dagen, men arbejdet kalder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar