26 august 2010

Buksekrise !!!!!!!!!!!!!!

Jeg tror at jeg med sikkerhed kan sige at alle kvinder har prøvet at have en buksekrise!? Men skulle der være en som aldrig har haft problemer med at finde gode bukser, så lad gerne høre fra dig.
Nogle vil måske kalde det et luksusproblem, måske det også er det, men herhjemme hos mig er det en STOR hverdagsirritation.
Det positive er, at jeg har tabt så mange kilo, efter at jeg gik målrettet igang, og det glædes jeg dagligt over. I takt med at kiloene røg af, fandt jeg flere og flere bukser frem fra gemmerne, som jeg kunne passe igen, havde med vilje gemt dem, i håb om at de kom i brug igen. MEN nu er det så gået den modsatte vej, nu er de alt for store, og nogle af dem så store at det altså ikke er klædeligt.
ØV nu har jeg stadig ikke et godt udvalg af bukser, der ligger en KÆMPE stak i mit skab, men har sådan ca. 2 par som jeg synes sidder pænt på mig og som er behagelig at have på!

Hvor hulan køber man fede bukser, i god kvalitet, når man er en "klassisk Levis cowboybukse og lærredsbukse pige", der IKKE vil have bukser med alt muligt lir og dikkadarer, men bare nogle helt enkle neutrale lige op og ned bukser...?!
Nye cowboybukser fra Levis bliver det til så snart jeg lige har 800 kr. men jeg kan jo ikke gå i de samme bukser hver dag, eller kan jeg?

Dagens udbrud herfra.
Jeg fortsætter stilen, og kampen noget tid endnu, og imponerer ofte mig selv, for normalt er min selvdisciplin ikke den bedste... Men her lykkedes det sgu!

God dag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar