11 august 2010

1 ud af 4, det er bare IKKE godt nok!!!

Det kører bare ikke for mig. Skolestart er altså bare hårdt. Det kan godt være vi lærere har en lang sommerferie, men havde vi den ikke tror jeg ikke vi holdt til jobbet. Ihvetfald er vi mange lærere der ved skolestart er totalt travle, stressede, forvirrede og mest af alt TRÆTTE. Hvon kan 4 billedkunstlektioner slå mig sådan ud og give mig sådan en hovedpine som nu har luret siden jeg fik fri kl.12. Ja man kan undre sig.
Jeg ønsker ikke i har ondt af mig, jeg må bare ud med det. Er helt vildt forvirret i disse dage, har slet ikke overblik over dette skoleår, jo i billedkunst, men dansk, puha. Der er noget gyserforløb (gisp ved ikke meget om gys), nabosprog (har svært ved at forstå svensk og norsk samt skelne mellem de to sprog)...  Men vent bare om nogle uger er der forhåbentlig faldet ro på igen, og så kører det derudaf...

Jeg har syet mig et pudebetræk, og skulle da lige hamre trykknapper i. HAVDE øvet mig, og lige hamret dem meget vellykket i et stykke tøj, uden problemer. NU sidder der 3 knapper som er hamret skævt i, så knappen ikke kan lukke. KUN 1 kom rigtigt i !!!!!
Hvad f..... gør man så??? Gode råd er dyre. Jeg ved IKKE hvad og hvon jeg redder dette problem. Kan nogen hjælpe mon?

For mig er min blog en god, rar, fornøjelig, positiv del af min hverdag. Og jeres blogs er et meget inspirerende input, og jeg NYDER at læse med på rigtig mange.
Men jeg tror jeg må trække stikket ud, eller ihvertfald prøve. For det kører som sagt bare ikke for mig for tiden. Og hvad hulan skal det regnvejr nu til for, i dag hvor der lå en 10 km. løbetur foran mig, ØV!

Hvis nogen kan lure mit problem med knapperne på billedet nedenfor, tager jeg gerne imod råd og hjælp til at få knappen ud af stoffet igen...
Kan i ha det så længe!

6 kommentarer:

  1. Sikke noget skidt, men kender godt problemet. Du kan sagtens lirke dem fra hinanden ved at stikke en lille skruetrækker ind mellem de to lag. Sådan en har anders garatneret.

    SvarSlet
  2. Jeg tror også jeg ville prøve at lirke dem fra hinanden med en flad skruetrækker :)

    Og sikke da en æv dag for dig - håber det er bedre imorgen

    SvarSlet
  3. TAK til både dig Line og dig Pernille!
    Jeg får lige Anders til at kigge efter en skruetrækker...
    Og når puden er reddet kaster jeg mig ud i de næste to betræk!
    Rart at vide at i er derude!!!

    SvarSlet
  4. Gaia, hvor blev jeg lettet over at læse dit indlæg. Jeg har været grædefærdig træt de sidste tre aftener MED hovedpine. På trods af at både børn og kollegaer har været skønne. Det kræver åbenbart lidt at komme i stilling igen.

    SvarSlet
  5. Det er altid hårdt at vende tilbage - man er træt og ting kan bare ikke overskues, men heldigvis kommer det ligeså stille :)

    SvarSlet
  6. Jeg har været ude for det samme MANGE gange... Jeg tager en smykketang som denne http://www.bizzenkram.dk/images/bidetang-t.jpg og presser den tynde side ned under knappen og presser forsigtigt sammen. Så presses knappen sammen og du kan fjerne den fra stoffet :)

    SvarSlet