08 juli 2010

ØV ØV ØV altså

I går så jeg et fint lille Bjørn Wiinblad billede i genbrugsloppen. Alt i butikken kostede 25 kr.  Hvilket jo ikke er særlig mange penge. Men jeg valgte dog at satse, og vente til i dag, hvor alt i butikken koster 10 kr. Men de 15 jeg valgte at spare fik jeg slet ikke nytte af, for i dag fik jeg en lang næse, blev sur på mig selv og skuffet. For billedet var selvfølgelig solgt! Billedet der skulle have været min først Bjørn Wiinblad på væggen...
Jeg rodede rundt i kasser og tænkte at det måske kunne være taget ned, men ak! Jeg fandt andre småting som jeg købte. Bl.a. disse to små broderede sager som jeg vil ligge i mit broderi arkiv. Måske der skal broderes en nissemand til jul  eller en dreng med kælk. Ja det opvejer jo ikke billedet, men jeg er glad for motiverne alligevel.




I ren surhed og ærgelse købte jeg også dette årsskrift fra Gutenberghus fra 1975. KUN fordi Bjørn Wiinblad er på forsiden...


Da jeg ikke fik min Bjørn Wiinblad fra Genbrugsloppen i dag, har jeg tænkt mig at købe mig en fra plakatshoppen eller hvad den hedder. En af jer blogpiger skrev på et tidspunkt om en shop hvor man kan købe plakater. Husker ikke navnet. Men hvis du læser med, og du kender shoppen, så skriv gerne en kommentar til dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar