26 juni 2010

SOMMERFERIE

FERIE FERIE FERIE.......
I dag er dagen hvor jeg bare nyder at der foran mig venter 6 ugers ferie, jubiiiiii.
Ingen planer, altså ikke af de store. Tid og ro til kreative sysler, mig selv, mine børn, min kæreste, bogen jeg er gået igang med om Nelson mandela, en tur til Hjørring og ja det er vel det.
Et af de kreative projekter jeg har sat mig for at komme igang med i sommerferien er at sy nyt betræk til vores sofa. Det er noget som jeg længe har haft lyst til at gøre, men det kræver tid og koncentration som jeg ikke finder i hverdagen, der er det de mindre projekter som jeg kaster mig over.
Men hvad farve sofaen skal være har jeg slet ikke nogen idé om.... har overvejet postkasserød! Må gå i tænkeboks!
I derude som kigger forbi, eller som har en blog som jeg læser og nyder at besøge er med til at gøre mig rigtig glad. Og trods ferie, vil jeg ikke være stille her på bloggen og vil stadig følge nysgerrigt med i jeres liv og aktiviteter!
Udenfor leger ungerne, jeg rydder op, vasker tøj, og nynner for mig selv. I hovedet kører feriesangen som vi sang på skolen i går... Og vi tager den lige igen: FERIE FERIE FERIE.......






Billeder fra en skøn og sjov sommerfest på arbejdet i går da vi alle glade kunne smile og ønske hinanden  god ferie!

3 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig aften Gaia:-)

    SvarSlet
  2. Selv tak. Det var virkelig en hyggelig dag og aften. Har set alle billederne igennem igen og igen!

    SvarSlet
  3. Ferie :-)
    Og du ser så dejlig ud !

    SvarSlet