07 juni 2010

Regnvejr, chokolademadder, glade børn og hygge

Efter 20 min. på cykel i silende regn, på vej hjem fra arbejde, besluttede jeg mig for at snuppe børnene med hjem med det samme. Selvom jeg havde set frem til et par timer "alenetid" mellem arbejde og familieliv! Så jeg drejede til venstre i stedet for at køre ligeud.
Børnene var meget nemme at få med hjem, og jeg havde endda ikke smidt boller med chokolade og tegnefilm kortet endnu...
Hjemme i varmen fik vi alle 3 meget hurtigt det våde regntøj af, bollerne kom i ovnen, Max satte sig til at tegne med en kop varm the ved sin side, Rose under mormors tæppe i sofaen foran Jordbær Marie.
bip bip og bollerne var snart klar. Egentlig hører Nutella og pålægschokolade kun til i weekenden, men sådan en regnverjsdag smager da af chokolade og indehygge...

Max og Nutellabollen


Rose foretrækker pålægschokolade der smelter


Sådan ser gulvet i brusebadet ud, måske jeg hellere må komme ud og få al regntøjet hængt op...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar