04 maj 2010

Paris Vol. 1

Shopping er egentlig ikke mig, men jeg synes nu at jeg gjorde det meget godt i Paris... Det har været 4 super skønne og hyggelige dage, mere om det senere! Vi ankom 23:30 i går, og har ikke fået meget søvn i nat, jeg er helt udmattet, det var dælme hårdt at stå op med vækkeuret kl.5:30. Så i den første omgang kommer et mindre indlæg, blot indeholdende fotos af diverse køb i byernes by:

Til Max. En del af familien Andeby. Som kæmpe fan af Anders and og en der læser om hans elskede venner fra Andeby HVER DAG synes jeg det var på sin plads at han nu fik lidt figurer til at pynte og lege med. Et par seje GAP shorts og et fint bogmærke kom der også med.



Til Rose. En skøn lille kurvetaske købt på et marked efter en morgenløbetur. Oprindelig er den fra Madagascar. Indeni havde jeg puttet lidt hårpynt, et armbånd og nogle skønne GAP shorts.




Til mig selv. Gummisko bliver jeg aldrig træt af især ikke Converse All Star, faldt også for de rappe røde. Parfume trængte jeg til, og faldt for denne duft og er det ikke bare en fin flaske. Lækre og inspirerende bøger som jeg glæder mig til at gå på opdagelse i. Swatch ure er jeg bare ellevild med, så jeg måtte selvfølgelig have mig et nyt.









Til Anders. Han har fortjent mere og bedre, men jeg synes det var svært at finde på noget.


Ud over shopping, blev der tid til 2 bifture, to museumsbesøg, to lækre lange løbeture... Paris Vol. 2 kommer en af dagene...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar