10 maj 2010

Mors dag

Jeg ved godt at der er mange som synes at begivenheder som Valentins dag, mors dag og fars dag, er noget værre pjat.
Selv synes jeg at det er skønt at der er disse dage til at forkæle og glæde sin mor, far eller elskede! Min søster og jeg har sendt blomster og chokolade afsted til vores mor.
I går ved morgenbordet sad vi i min lille familie og talte om det, og alle omkring mig blev igen mindet om at jeg ELSKER at få blomster og meget gerne tager imod dem på mors dag!
Dette medførte at børnene helt hemmeligt lavede hver et lille kunstværk til mig, og senere fik jeg en stor flot buket roser, min yndlingsblomst.
Tak lille familie, jeg elsker jer!

Til mor fra Max. Et fint lille kunstværk med en stjerner, månen og min elskede rose på.


Til mor fra Rose. En flot sommersol og en lækker is dessert som skal spises med en hjerteske.


Blomster til mor fra Max og Rose, som farmanden var så sød at købe med hjem efter en løbetur. De pynter nu på spisebordet og gør mig glad når jeg ser på dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar