24 maj 2010

ENDELIG !!!

I går kom dagen hvor jeg endelig kunne iføre mig min dejlige flotte grønne forårsjakke, som jeg købte for 100 år siden.
Den er fra det engelske postordrefirma Boden. Det er dyrt men lækkert og god kvalitet. En sjælden gang tillader jeg mig selv at købe noget derfra. Sidste gang jeg bladrede i kataloget var det denne grønne jakke jeg faldt for, den måtte jeg bare have!
I går skulle jeg mødes med min dejlige barndomsveninde Mille, som jeg ikke har set i meget meget lang tid, ja ALT for lang tid.
Jeg udnyttede timerne hvor Rose var til børnefødselsdag, og mødtes med Mille på café til frokost og snak. Og humøret var til at tage min grønne jakke på, og jeg følte mig smart!


Billedet er taget af Rose, da vi sammen var på vej hjem fra hendes fødselsdag og min café tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar