25 maj 2010

Det går da fremad...

27 sekskanter er nu syet sammen, og det går lige så stille fremad... Jeg forstår ikke hvordan nogen kan sy patchwork UDEN et fingerbøl. Jeg kan ikke undvære mit!!!
Til gengæld har jeg fået nogle flotte snit på min højre pegefinger, lige der hvor nålen rammer når den smutter, hvis stoffet er svært at komme igennem. Så det er med at have plaster ved hånden der skal jo nødig komme blod på det fine arbejde.
Hvad dette stykke stof skal blive til, er endnu ikke helt sikkert, men jeg har en idé, som jeg måske forfølger, det vil tiden vise.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt !
    Ang.fingerbøl..Du ved jeg beundrer din evne, men jeg kan ikke få det til at virke! efter hullet i min stakkels finger, er der nu langsom begyndt at dannes hård hud :-)

    SvarSlet
  2. det er nogle vildt lækre farver! mums

    SvarSlet