14 april 2010

Se bare her

-hvad jeg har hentet på posthuset i dag:

En spritny, superfed, lækker, næsten lydløs og stærk symaskine!!! Det er slet ikke til at forstå at jeg nu har sådan en maskine. Glad var jeg for den gamle, men det her er lige hvad jeg har ønsket mig og drømt om!!!


Med i købet fulgte tråd, nåle, målebånd, spoler og to sakse. Det kan betale sig at have handlet hos den gæve jyde før, afslag i pris på maskine og en pose med ekstra lir kvit og frit!


Da bordet var ryddet op, gjort rent og maskinen sat til skulle den da lige afprøves, og nu KRIBLER det i mine fingre for at komme ind til den igen. Maskinen er så stille at det er lige før jeg kan tillade mig at sy efter kl.20, (dette må man ellers ikke ifølge husordenden, måske rimeligt, men også en anelse irriterende).

Så nu har jeg sørme to symaskiner, er der mon en der har brug for en maskine???

1 kommentar:

  1. Tilykke med din nye maskine!!! Den ser skøn ud. Kan lige forestille mig hvor meget det kribler i fingrene!!
    Måske kunne jeg godt være interesseret i at købe din gamle. Jeg overvejer at holde nogel sykurser nede på mit værksted for at få økonomien til at hænge sammen, og så kunne det jo være lidt smart hvis jeg havde lidt flere symaskiner stående til lån.
    Hvor meget skal du have for den?
    Kh Line

    SvarSlet