07 april 2010

prikken over i´et



Jeg kunne ikke stå for dette røde badetæppe da jeg var i IKEA forleden dag. Nu ligger det i vores helt hvide badeværelse og gør mig glad hver gang jeg går derud!
Men det har medført en fjollet "diskussion" herhjemme. Jeg mener at det erstatter bademåtten, for det er vel det der er tænkt med det her badetæppe? Så jeg fjernede glad bademåtten, og placerede mine rene og tørre fødder på mit dejlige røde badetæppe, men nej nej, fik jeg at vide. Bademåtten bruges når man kommer ud af badet og bagefter lægger man det røde badetæppe på plads... Ej altså nu blive det en tand for besværligt for mig! Hvem jeg "diskuterer" med om bademåtte og badetæppe behøver jeg vel ikke at nævne?!
Kender i til de der dumme, fjollede eller ligegyldige diskussioner og snakke om eks. sådanne emner??? Og hvad skal jeg sige eller gøre for at mit fine røde badetæppe erstatter bademåtten? Havde IKEA bare kaldt det en bademåtte, så havde der måske ingen diskussion været...
Badetæppet fås i flere farver og koster vist kun 39 kr. Og jeg synes det har sat prikken over i´et og gjort vores badeværelse meget hyggeligere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar