05 april 2010

MANGE små krydser

Jeg kan rigtig godt lide at brodere, men det er sjældent at det sker. Ulempen med et broderi er at det er svært at arbejde med foran fjernsynet, hvor strikketøjet bare ligger blødt i hænderne mens den ene film eller serie efter den anden passerer forbi. Men i går aftes, fik jeg sådan lyst og hev kufferten frem...


Frem kom kufferten med broderi grejet. Og så var jeg helt opslugt!



Pudebetrækket til Rose som jeg er gået igang med for 100 år siden. Nu er bogen med motiverne væk, så det er svært at komme videre med projektet!



Tern i mange farver. Tænker det skal være til en nålepude. Har ikke brug for en, men måske du har?

1 kommentar:

  1. Den der pude kunne gå hen og blive rigtig rigtig fin. Hvor ser det flot og sirligt ud! Du er sej Gaia! Jeg kan kun freestylebrodere:-)
    ♥ Glædelig påske

    SvarSlet