06 april 2010

Loppefund

Det er alt alt for sjældent at jeg kommer på loppemarked, så jeg blev rigtig glad for at muligheden var der i påsken.
Til den nette sum af 10 kr. fik jeg adgang til et fint lille loppemarked, og med i prisen fik jeg en god kop kaffe. Men puhh hvor folk skubbede og masede, det mindede om et stressende lagersalg. Efter to runder bland møbler og porcelæn m.m. trak jeg udenfor. Der under en pavillion var der legetøj, solbriller og andet guf.
Her fandt jeg de 8 ting som tilsammen kostede mig under en halvtredser: 5 puslespil med flotte og farverige motiver af Bjørn Wiinblad, en meget fin lysestage der nu pynter i stuen, en kop til Max og et par solbriller til Rose.


 En hyggelig aften, mig selv, the, chokolade og puslespil! De blå plastiktallerkener er en sjov souvenir fra en FANTASTISK paradis ferie på Solomoøerne, og de bruges gerne til sorteringsarbejdet når jeg pusler...
For nylig blev jeg på ny forelsket i Bjørn Wiinblad, så jeg snuppede gerne alle 5 puslespil da jeg så dem.





Lysestagen. Som nu står ved siden af skaller fra Solomonøerne.



Smarte gule rapand briller til Rose og en kop til Anders and elskeren Max.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar