24 april 2010

Kantebånd & quiltevlies

Den kære maskine der er kommet ind i mit liv for nylig er det bedste jeg længe har fået mig! det er en fornøjelse at sy på sådan en maskine, og hver gang jeg har et ledigt øjeblik, smutter jeg ind til maskinen og syr lidt. Der er op til flere projekter igang, typisk mig! men i dag formåede jeg at gøre et lille syprojekt færdigt, fra jeg begyndte at klippe og til at Rose hoppede i sin nye vest gik der sørm sjaskemig ikke lang tid. Jeg kunne ikke stå for stoffet, og vidste at det var lige noget for Rose. Endnu en vest er under produktion færdig, men ak jeg løb tør for quiltevlies, så den må ligge og vente...
Det er ikke meget jeg har gjort mig i det med kantebånd, men nu øver jeg mig, og det går ganske fint, af en begynder at være...

En lille fiks sag, nem og hurtig at sy, så jeg tror jeg kører et par stykker gennem maskinen...



Uhmenum det her print er lækkert synes jeg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar